• Home
  • /
  • Category Archives: Kişisel

Vakti geldi…

Bu yazı 1 yıldan fazladır güncellenmiyor. Bilgilerin halen geçerli olup olmadığını kontrol etmenizi öneririm. Ne oldu, ne bitti anlamadım ama koskoca 20+2 gün iznim bitti. Şimdi yine ayrılıklardayız. Hayatımda en sevmediğim şey ayrılmaktır birilerinden. Düzenimin dağınıkta olsa bozulmasından hoşlanmam, hiçbir zaman fazla birşeyler istemem, elimdeki olanlar her zaman için ihtiyacım olanlardır ve diğerleri gereksizdirler. Şimdi…

Mobilite

Bu yazı 1 yıldan fazladır güncellenmiyor. Bilgilerin halen geçerli olup olmadığını kontrol etmenizi öneririm. Akşamları gittiğimiz kafeye Wi-Fi eklenmiş. Askerden geldiğimde muhakkak bir wifi özellikli cihaz almam gerekiyor. Pocket Pc ayvayı yedi zaten açmıyor terbiyesiz.. Onu satıp yüksek bir ihtimal Apple Phone (ayfon) alıcam. Almalıyım, almak zorundayım. Aslında palm’ da kullanmış biri olarak windows mobile’…

Erkekler ne ister ?

Bu yazı 1 yıldan fazladır güncellenmiyor. Bilgilerin halen geçerli olup olmadığını kontrol etmenizi öneririm. Erkeklerin kadinlardan ricasidir: 1. Alisveris yapmak zevkli degildir ve asla da olmayacaktir. 2. ‘Beni seviyor musun?’ diye sormayin. Emin olun ki sevmesek yaninizda bir saniye bile durmayiz… 3. Bir probleminiz oldugunda bizden sorunu çözmek için yardim isteyin. 4. 8 hafta süren…

Kelime hataları

Bu yazı 1 yıldan fazladır güncellenmiyor. Bilgilerin halen geçerli olup olmadığını kontrol etmenizi öneririm. Evet bahsettim ben ukala biriyimdir. Şimdi Türkçemiz de kullanılan bazı kelime yanlışlarına değinelim.. Herkez değil arkadaşlar Herkes olacak. Neden öyle olacak çünkü her kes derken kesimin kısaltılması oluyor. Yani her kesim demek istediğinizi bildirmiş oluyorsunuz.. Yanlız değilsiniz arkadaşlar Yalnızsınız. Neden yalnızsınız…

Facebook furyası

Bu yazı 1 yıldan fazladır güncellenmiyor. Bilgilerin halen geçerli olup olmadığını kontrol etmenizi öneririm. Biz askerdeyken bir çok yenilik çıkmış piyasalarda bir taneside Facebook olayı. Ben gitmeden önce facebook’ un varlığını biliyordum fakat ülkede yonja conconları varken pek tutmaz diye düşünüyordum ki benzeri olarak hi5.com vardı. Yani bu denli geniş çapta yayılacağını ebemi dahi bulabileceğime…